Pozície v softvérovej firme, autorská práva

Nezabudnite na autorské práva použitých obrázkov prezentácie. Prezentáciu uložte na svoj disk aj na server pod názvom priezvisko.

  • do prezentacie vlozime hyperlink na dany obrazok, ulozit to asi kazdy vie, ci?

Menujte a charakterizujte pozície v softvérovej firme

Analytik

  • je zodpovedný za všetku teóriu týkajúcu sa produktu alebo jeho ucelenej časti.
  • Býva ich zvyčajne viac a majú na starosti rôzne veci. Od udržiavania a kontroly dodržiavania požiadaviek, cez písanie dokumentov o celkovej funkčnosti produktu až po prípravu testovacích modelov spotrebiteľa.
  • je člen tímu, ktorý sa na všeobecnej úrovni stará o celý produkt a udržiava konzistentnosť s požiadavkami.

Dizajnér

  • osoba, ktorá od analytika dostáva vstupné požiadavky na produkt a je zodpovedná za konkrétny dizajn produktu.
    • navrhuje výsledný tvar a funkčnosť produktu.

Animátor

  • vytvára animované postavy, grafiku, stará sa o pohyblivosť postáv a pod.

Programátor

  • môže aj animovať, ale väčšinou pretvára animáciu na programy, vytvára softvér.

Testovač

  • testuje a spracováva prácu animátora a programátora dokopy, hľadá chyby v nimi vytvorenom softvéri.

Pokúste sa jeden diplom pre niektoré družstvo vytlačiť na tlačiarni. Aké máte možnosti? Súťaž

bude prebiehať v 3–5 miestnostiach školy (v telocvični, v učebniach informatiky a v klasickej triede). Navrhnite riešenia pre čo najrýchlejšie spracovanie výsledkov za jednotlivé súťažné kategórie, ktoré prebiehajú v rôznych časoch v rôznych miestnostiach počas celého dňa. ==

  • Diplom spravime hromadnou korespondenciou v napr. Microsoft Worde, a vytlacime cez sietovu tlaciaren (ak chcu tlacit rozni ludia z roznych miest).
  • Pre spracovanie vysledkov pouzijeme napr. google tabulky, dame ich zdielat iba pre opravnenych pouzivatelov, aby k nim ini nemali pristup.

Za správnost a původ studijních materiálů neručíme.