Pozície v softvérovej firme, autorská práva
Nezabudnite na autorské práva použitých obrázkov prezentácie. Prezentáciu uložte na svoj disk aj na server pod názvom priezvisko.
- do prezentacie vlozime hyperlink na dany obrazok, ulozit to asi kazdy vie, ci?
Menujte a charakterizujte pozície v softvérovej firme
Analytik
- je zodpovedný za všetku teóriu týkajúcu sa produktu alebo jeho ucelenej časti.
- Býva ich zvyčajne viac a majú na starosti rôzne veci. Od udržiavania a kontroly dodržiavania požiadaviek, cez písanie dokumentov o celkovej funkčnosti produktu až po prípravu testovacích modelov spotrebiteľa.
- je člen tímu, ktorý sa na všeobecnej úrovni stará o celý produkt a udržiava konzistentnosť s požiadavkami.
Dizajnér
- osoba, ktorá od analytika dostáva vstupné požiadavky na produkt a je zodpovedná za konkrétny dizajn produktu.
- navrhuje výsledný tvar a funkčnosť produktu.
Animátor
- vytvára animované postavy, grafiku, stará sa o pohyblivosť postáv a pod.
Programátor
- môže aj animovať, ale väčšinou pretvára animáciu na programy, vytvára softvér.
Testovač
- testuje a spracováva prácu animátora a programátora dokopy, hľadá chyby v nimi vytvorenom softvéri.
Pokúste sa jeden diplom pre niektoré družstvo vytlačiť na tlačiarni. Aké máte možnosti? Súťaž
bude prebiehať v 3–5 miestnostiach školy (v telocvični, v učebniach informatiky a v klasickej triede). Navrhnite riešenia pre čo najrýchlejšie spracovanie výsledkov za jednotlivé súťažné kategórie, ktoré prebiehajú v rôznych časoch v rôznych miestnostiach počas celého dňa. ==
- Diplom spravime hromadnou korespondenciou v napr. Microsoft Worde, a vytlacime cez sietovu tlaciaren (ak chcu tlacit rozni ludia z roznych miest).
- Pre spracovanie vysledkov pouzijeme napr. google tabulky, dame ich zdielat iba pre opravnenych pouzivatelov, aby k nim ini nemali pristup.
Za správnost a původ studijních materiálů neručíme.